Nu mai este o noutate ca in Coreea de Sud se produc unele dintre cele mai interesante produse cosmetice. Folosind ingrediente rare dar si tehnologii avansate, mizand pe amabalaje creative si design atractiv produsele cosmetice coreene sunt intr-o ascensiune importanta si se pare ca nu au de gand sa incetineasca ritmul.
Château Labiotte este marca geamana a cunoscutei marci Tony Moly si este specializata in productia de cosmetice bazate pe ingrediente naturale. De data aceasta au ales ingedientele in struguri si extractele din vin (sepivinol) si le-au folosit intr-o linie de rujuri cu un design foarte inspirat si cu o delicata aroma de spumante fructate.
Gama contine rujuri, nuantatoare (lip tint) si balsamuri (lip balm). Va inchipuiti ceva mai potrivit pentru un sfarsit de toamna si pentru fi iubit si de femeile care il poarta si de barbatii care il “gusta” ?
Gama de culori a primit si ea nuante apropiate de cele ale vinurilor nobile si denumiri pe masura, inspirate de cele mai iubite soiuri de vinuri de catre femei.